Alla inlägg under september 2011

Av Marita Laine - 14 september 2011 12:08

Ja usch vad det regnar och har ju som gjort i jagvet inte hur länge, man håller på att vara måttligt less faktiskt, som min vän Britt-Inger skrev så kanske man snart måste börja fundera på att köpa sig en husbåt! 

Annars då...hmm vi har haft kalas för våra små gryn i helgen, jag hade turen att få hit min älskade syster  med sina små barn i helgen och hon var ju så otroligt snäll som gjorde tårtorna till barnens kalas, Teo fick en spindelmannen tårta och Tova en Barbie tårta  

      Gissa om barnen var glada?

Kalaset flöt på bra trots att de var ju då 12 barn här + lilla älskade Michelle..  

Sen på söndagen så åkte då älskade syster hem och de blev ju så tomt här hos oss så klart så nu får man längta på som bara den tills nästa gång vi träffas.

Denna vecka har jag börjat jobba igen, gick ut hårt och testar jobba heltid, igår var då första dagen och de gick rätt bra, visst trött i ryggen var jag ju efteråt så klart för när man är hemma och sjukskriven så lägger man sig ju ner när man känner att ryggen är trött. Så får väl se hur de går att jobba heltid nu då, har ju nå rackel på högersida som gör så vanvettigt ont ibland så jag ska ringa Umeå och höra med dom om man kan magnetröntga detta och kolla vad som är fel där, smärtan där är inte skoj och de brukar komma då jag har gjort för mycket....så ja vi får se helt enkelt.

Igår efter middagen åkte vi iväg och hämta en hundgård till som jag har fixat, när vi så kom fram (de var inte långt) så var ju kojan rejält stor samt att den var timmrad   De hade inte försäljaren sagt, jag visste den var stor så men inte sååååå stor. Sen var de ju sådanda sektioner som man bara skruvar ihop vilket är väldigt lätt att sätta ihop så de får kanske bli till helgen då de enl tidningen inte skulle regna...Kojan ska få stå tills i vår då vi ska fixa upp den lite, byta tak till plåt samt renovera den invändigt litegrann, sen återstår de och sen om de blir en hundkoja eller en lekstuga av den..har ju redan 4 kojor till hundarna så de var inte de jag hade brist av  

Nä nu ska jag ge mig för denna gång. Ha en skön vecka!    

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok =)

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards