Direktlänk till inlägg 4 juli 2012

sommaren!

Av Marita Laine - 4 juli 2012 11:39

Ja vars nu den skall vara, har inte varit mkt värme här inte och inte har man tid att sitta här och blogga men gör ett litet inlägg i all hast.

Oturen verkar följa med oss...Teo bröt ju sin vänstra arm när han föll från köksbänken och blev opererad i Skellefteå och insatt en spik i underarmen, 3 dagar på lassa då de var liiite varmt ute iaf. Jag blev hemma med lilleman så klart då han inte kunde göra nått med en arm, efter många återbesök på lassa fick han ju så äntligen ta bort gipset för en vecka sen och oj så glad han var, de första han gjorde var att sätta sig i badet och där satt han i 2,5 timme!   Sen tog han cykeln och for ut en sväng. Han skall operera bort sin spik i slutet a augusti....

Nåja inte nog med det så bröt ju lilla Ruben sitt vänstra bakben och de kunde dom inte operera här i norr så de var bara ta tåget ner till strömsholm! En blixtvisit hos min älskade bror och Bruno som även körde mig hit och dit så TUSEN tack för detta!!!   

Sen hem med tåget och rehabiliteringen i full gång, Ruben mår bra nu och går på benet men skall operera ut sina stift här på en vecka drygt och de hoppas jag dom kan göra i Öjebyn eller Gammelstad!

Var på utställning med ettan till Vännäs 16 juni och där blev hon BIR och fick sitt första CERT, sen blir hon BIG ! åxå och jag var tokglad!!!!!

Annars då...fullt upp..gubben håll å va stressad över allt som skall göras,,,semester i antågande äntligen....ja de är fullt upp...nä nu ska jag få främmande så bäst gå ner och ta emot dessa.

Lite bilder på barnen som gått ut skolan samt Jenny som gått ut grundskolan och tagit sig in på hundlinjen i Åbyn så hon flyttar hemifrån i augusti! Nä nu kom dom..kram

       

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marita Laine - 16 oktober 2012 14:18

Hade redan skrivit rejält mkt då allt bara försvann, kör en kortare version nu...Tovas dröm har varit att ställa Kalle officiellt och jag passade på att anmäla till Sundsvalls 2 dagars utställning då både terrierklubben och SKK hade samma helg, med o...

Av Marita Laine - 24 april 2012 09:07


Ja de var ju ett tag sen jag skrev nått, och de har ju hunnit hända lite faktiskt både gott och ont. Jag har ju börja få problem med ryggen min och fick en tid till Umeå för att kolla upp detta och tyvärr har ju min opererande läkare slutat så jag ...

Av Marita Laine - 24 mars 2012 19:28

Ja som rubriken lyder så har denna dag inte varit som jag hade tänkt alls! Började dagen med ett oskyldigt samtal till Carro, efter många samtal till henne (för de bröts hela tiden) så blev de bestämt att vi skulle fara och hälsa på hos Missas uppf...

Av Marita Laine - 27 februari 2012 09:57

Jag jobbade på fredagkväll men var helt däckad då jag kom hem, hade feber så de blev till att stanna hemma på lördagen och försöka kurera sig. Känner mig bättre idag tack och lov och jag hoppas jag har fått gjort bort mitt nu för ett tag framöver. ...

Av Marita Laine - 23 februari 2012 08:46

Var ett tag sen jag bloggade nu, de har väl inte hänt så speciellt mkt under tiden men i helgen var jag på ringträning med 3 av mina hundra, Ettan, Missa och lilla Ella som jag fått tillbaka från fodervärden då dennes man är mkt sjuk. Ringträningen g...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok =)

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards