Direktlänk till inlägg 27 februari 2012

Helgen...

Av Marita Laine - 27 februari 2012 09:57

Jag jobbade på fredagkväll men var helt däckad då jag kom hem, hade feber så de blev till att stanna hemma på lördagen och försöka kurera sig. Känner mig bättre idag tack och lov och jag hoppas jag har fått gjort bort mitt nu för ett tag framöver.

Igår var Carro och Daniel förbi med valparna så då fick Ruben fullt upp...jösses vad dom härjade på de små och sen var de väldigt lugnt hela kvällen och natten. Missa hade fullt upp med att fostra 3 st galna terriers och gav som upp hoppet och riktiade in sig på Ruben som var värst av dom alla, hon är så duktig mattes prinsessa.

Peder for på hockey på lördagkväll så jag och barnen hade lite myskväll, vi hade dukat upp med chokladpudding, chips och popcorn inför melodifestivalen och våran favvo Danny gick ju vidare till final vilket var roligt. Teo orkade inte med hela kvällen utan försvann efter halva ungefär och då hade han klätt av sig och gått upp och lagt sig själv. Tova och jag somande i soffan  

Peder hade varit till stan och lånat hem en skoter så dom har varit ute och åkt på den, vi har ju inföskaffat oss en pulka så att vi ska rymmas att åka hela familjen men jag var för risig för att ens testa på och skotern var inte rikgtig till belåtenhet så den skall lämnas tillbaka.

Idag skall jag försöka tvätta lite och sen i afton skall jag iväg och få mig ryggmassage vilket kommer att bli så otroligt skönt...har ju fått en tid till Umeå på lassa för det har kommit tillbaka lite onda från ryggen, är svagare i höger benet samt att jag har fått en hel del strålning mot ljumsken....samt att de skär på höger sida rejält vissa dagar...lite varningsklockor som ringer i mina öron då jag känner igen smärtan från då jag fick disckbråcket.....   Jag har ju som fått vara så himlans bra nu ett bra tag sen operationen så jag hade ju verkligen hoppats på att detta skulle hålla sig några år iaf....men vi får väl se.

Nä nu göra lite nytta samt fika lite med Teo som vaknat.

Ha en bra måndag!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marita Laine - 16 oktober 2012 14:18

Hade redan skrivit rejält mkt då allt bara försvann, kör en kortare version nu...Tovas dröm har varit att ställa Kalle officiellt och jag passade på att anmäla till Sundsvalls 2 dagars utställning då både terrierklubben och SKK hade samma helg, med o...

Av Marita Laine - 4 juli 2012 11:39

Ja vars nu den skall vara, har inte varit mkt värme här inte och inte har man tid att sitta här och blogga men gör ett litet inlägg i all hast. Oturen verkar följa med oss...Teo bröt ju sin vänstra arm när han föll från köksbänken och blev opererad...

Av Marita Laine - 24 april 2012 09:07


Ja de var ju ett tag sen jag skrev nått, och de har ju hunnit hända lite faktiskt både gott och ont. Jag har ju börja få problem med ryggen min och fick en tid till Umeå för att kolla upp detta och tyvärr har ju min opererande läkare slutat så jag ...

Av Marita Laine - 24 mars 2012 19:28

Ja som rubriken lyder så har denna dag inte varit som jag hade tänkt alls! Började dagen med ett oskyldigt samtal till Carro, efter många samtal till henne (för de bröts hela tiden) så blev de bestämt att vi skulle fara och hälsa på hos Missas uppf...

Av Marita Laine - 23 februari 2012 08:46

Var ett tag sen jag bloggade nu, de har väl inte hänt så speciellt mkt under tiden men i helgen var jag på ringträning med 3 av mina hundra, Ettan, Missa och lilla Ella som jag fått tillbaka från fodervärden då dennes man är mkt sjuk. Ringträningen g...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok =)

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards