Direktlänk till inlägg 9 november 2011

Synkoll och feber

Av Marita Laine - 9 november 2011 12:11

  Teo har idag varit på sin 2 synkoll och de gick lika dåligt som förra gången, så nu väntar en kallelse för honom till ögon på lassa, så gör även Jenny för sin syn..

Får väl seom detta beror på att han fick cykelstyret i ögat för 2 år sen eller om de bara är vanlig synfel han har....återtår att se.

Idag är jag hemma med Teo då han är lite febrig, hans förkylning verkar inte ge med sig tyvärr men nu får han vara hemma tills på måndag för förskolan har stängt i morrn och sen är han ju ledig alla fredagar så kanske han hinner kurera sig.. hoppas hoppas....

Ihelgen blir de ju utställning i Vindelns ridhus, ska bli så skoj se hur Missa beter sig bland alla hundar där..hon lär väl vål tokut!

Häromdagen var Peder ute med henne och hon drev sin första hare, dock var de bara en kort stund men nu finns hoppet där iaf, hennes pinkeri har blivit lite bättre så nu är de bara hålla tummar att de går vägen!

Ihelgen blir de fest....lite mat och dans och de blir verkligen skoj  blir att ta sig en öl eller 2 tänkte jag.

Sen är de bara se framemot jakthelgen i Malå...gud så skoj de ska bli!!!!

Nä nu göra Teo sällskap ha en trevlig onsda!  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marita Laine - 16 oktober 2012 14:18

Hade redan skrivit rejält mkt då allt bara försvann, kör en kortare version nu...Tovas dröm har varit att ställa Kalle officiellt och jag passade på att anmäla till Sundsvalls 2 dagars utställning då både terrierklubben och SKK hade samma helg, med o...

Av Marita Laine - 4 juli 2012 11:39

Ja vars nu den skall vara, har inte varit mkt värme här inte och inte har man tid att sitta här och blogga men gör ett litet inlägg i all hast. Oturen verkar följa med oss...Teo bröt ju sin vänstra arm när han föll från köksbänken och blev opererad...

Av Marita Laine - 24 april 2012 09:07


Ja de var ju ett tag sen jag skrev nått, och de har ju hunnit hända lite faktiskt både gott och ont. Jag har ju börja få problem med ryggen min och fick en tid till Umeå för att kolla upp detta och tyvärr har ju min opererande läkare slutat så jag ...

Av Marita Laine - 24 mars 2012 19:28

Ja som rubriken lyder så har denna dag inte varit som jag hade tänkt alls! Började dagen med ett oskyldigt samtal till Carro, efter många samtal till henne (för de bröts hela tiden) så blev de bestämt att vi skulle fara och hälsa på hos Missas uppf...

Av Marita Laine - 27 februari 2012 09:57

Jag jobbade på fredagkväll men var helt däckad då jag kom hem, hade feber så de blev till att stanna hemma på lördagen och försöka kurera sig. Känner mig bättre idag tack och lov och jag hoppas jag har fått gjort bort mitt nu för ett tag framöver. ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok =)

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards