Direktlänk till inlägg 4 november 2011

Jobbarhelg...

Av Marita Laine - 4 november 2011 08:22

Ja som rubriken lyder har jag jobbar helg denna helg så jag jobbar fre-söndag....hade ju gärna varit ledig men man får inte alltid som man vill...

Imorrn ska jag leverera 2 valpar, då åker Buzz till sin nya familj i Haparanda....

Och Kiowa åker till sin nya familj i Umeå

Så kvar av valparna blir lilla Kansa...

Men henne ska vi nog hitta en familj till också.... 

Så de ska bli så skönt att dessa valpar får sig egna hem och mkt tid..för de är ju just tiden som kanske inte alla gånger räcker till..för mig...man gör så gott man kan!

Förra helgen hade jag en rolig helg, jag, Daniel och Monica åkte upp till Happis för att fira min älskade syster som fyllde 30 år...oj så roligt vi hade och vad vacker hon är!!!!!!! Finaste syster yster i HELA VÄRLDEN!!!!!  

 

Daniel fick posera tillsammans med henne och bilden blev riktigt fin!  

Han ser glad ut! hahaaa!!

Ja sen blev de ju så klart IKEA både lördag och söndag....tusenlapparna fladdrade iväg för oss men om de då bara vore de, efter söndagens handling så fick vi lite huvudbry...ryms Daniel med hem???? hahaa...jodå de gjorde han...han fick sitta som en sill i baksätet men jagtror han satt bekvämt, de är ju en Volvo han åkte i  

Nåja...dax få i sig mera kaffe....

En liten bild på Buzz och mammas Missa mus... 

    


De var allt för denna gång! Kram kram 

    

     

   

   


 
 
Ingen bild

Kajsa

19 januari 2012 12:46

Fina älskade Buzz...är så glad över honom!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marita Laine - 16 oktober 2012 14:18

Hade redan skrivit rejält mkt då allt bara försvann, kör en kortare version nu...Tovas dröm har varit att ställa Kalle officiellt och jag passade på att anmäla till Sundsvalls 2 dagars utställning då både terrierklubben och SKK hade samma helg, med o...

Av Marita Laine - 4 juli 2012 11:39

Ja vars nu den skall vara, har inte varit mkt värme här inte och inte har man tid att sitta här och blogga men gör ett litet inlägg i all hast. Oturen verkar följa med oss...Teo bröt ju sin vänstra arm när han föll från köksbänken och blev opererad...

Av Marita Laine - 24 april 2012 09:07


Ja de var ju ett tag sen jag skrev nått, och de har ju hunnit hända lite faktiskt både gott och ont. Jag har ju börja få problem med ryggen min och fick en tid till Umeå för att kolla upp detta och tyvärr har ju min opererande läkare slutat så jag ...

Av Marita Laine - 24 mars 2012 19:28

Ja som rubriken lyder så har denna dag inte varit som jag hade tänkt alls! Började dagen med ett oskyldigt samtal till Carro, efter många samtal till henne (för de bröts hela tiden) så blev de bestämt att vi skulle fara och hälsa på hos Missas uppf...

Av Marita Laine - 27 februari 2012 09:57

Jag jobbade på fredagkväll men var helt däckad då jag kom hem, hade feber så de blev till att stanna hemma på lördagen och försöka kurera sig. Känner mig bättre idag tack och lov och jag hoppas jag har fått gjort bort mitt nu för ett tag framöver. ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok =)

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards