Direktlänk till inlägg 26 augusti 2011

Regn och regn

Av Marita Laine - 26 augusti 2011 09:00

Oj vad det har regnat på sista tiden och man blir ju så himla seg i skallen att fy 17!

Vill ju bara ha uppehållsväder då är jag som nöjd!!!

Ja vad har då hänt här då..hmmm Kalle fick ju följa med Carro och Anne ner till Svenskvinnare i Norrköping där de gick bra, Kalle fick exellent Ck och Bhkl 4 med reservcert...   

Sen då...Missa växer så de knakar benen håll vara rätt så långa..måste ta och mäte henne och se hur hög hon är...har inte gjort de..fy skäms. Hon är ju rejät busig tuggar på allt och alla! I skogen har hon nu börjat gå med nosen i backen vilket verkar lovande... far även iväg lite längre ifrån så snart kanske man får sätta pejl på henne  

Kansa och Kiowa växer även dom och Kansa har blitt verkligen snygg, vilken resning denna lilla ettriga dam har!

Mayas valpar har åxå blitt stora....skiter i massor så man får ju plocka bajs hela tiden! Tur dom är söta..hahaa!

Pacha har blivit tokig han ylar i kapp med grannens tupp utimellan...han är som små söt när han sitter på hyllan med nosen i vädret och ylar...kanske inte grannarna tycker de*s*

Snar ska jag börja testa jobba åxå vilket känns roligt så man får börja träffa lite folk igen, man har ju mest börja med att skälla när man är hemma med 14 hundar! haha!

Tova är på skolan idag och Teo är ju ledig från dagis, blev som en liten omställning då hon började i förskolan, dom är ju lediga på onsdagar men då är hon ju på fritids hela dagen!


sen vill jag avsluta med ett JÄTTE grattis till Samantha som idag fyller 4 år!!!!!!         Längtar så efter både Samantha och Michelle brelle!!!!! Snart får vi träffas!!!

Ha en trevlig helg!  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marita Laine - 16 oktober 2012 14:18

Hade redan skrivit rejält mkt då allt bara försvann, kör en kortare version nu...Tovas dröm har varit att ställa Kalle officiellt och jag passade på att anmäla till Sundsvalls 2 dagars utställning då både terrierklubben och SKK hade samma helg, med o...

Av Marita Laine - 4 juli 2012 11:39

Ja vars nu den skall vara, har inte varit mkt värme här inte och inte har man tid att sitta här och blogga men gör ett litet inlägg i all hast. Oturen verkar följa med oss...Teo bröt ju sin vänstra arm när han föll från köksbänken och blev opererad...

Av Marita Laine - 24 april 2012 09:07


Ja de var ju ett tag sen jag skrev nått, och de har ju hunnit hända lite faktiskt både gott och ont. Jag har ju börja få problem med ryggen min och fick en tid till Umeå för att kolla upp detta och tyvärr har ju min opererande läkare slutat så jag ...

Av Marita Laine - 24 mars 2012 19:28

Ja som rubriken lyder så har denna dag inte varit som jag hade tänkt alls! Började dagen med ett oskyldigt samtal till Carro, efter många samtal till henne (för de bröts hela tiden) så blev de bestämt att vi skulle fara och hälsa på hos Missas uppf...

Av Marita Laine - 27 februari 2012 09:57

Jag jobbade på fredagkväll men var helt däckad då jag kom hem, hade feber så de blev till att stanna hemma på lördagen och försöka kurera sig. Känner mig bättre idag tack och lov och jag hoppas jag har fått gjort bort mitt nu för ett tag framöver. ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok =)

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards