Direktlänk till inlägg 4 mars 2011

Sista helgen

Av Marita Laine - 4 mars 2011 09:20

Innan operation kan ju lugnt säga att nu börjar man vara riktigt nervös samtidigt som det skall bli så skönt få detta ur världen. Denna helg har jag ju massor att göra men de blir nog att prioritera känns de som annars får jag åka med bårbilen till lassa.

Idag är vädret underbart +5 grader men de blåser lite....

igår var jag och Monica på våran kvällspromenad med Tuss och maya och jag måste säga att fy vad duktiga vi har varit och gått meste varje kväll och ingen kortis heller utan en längre promme    Fast kilona sitter ju som i berg men kondition får man ju iaf vilekt aldrig är fel.

Nu har jag anmält 3 av mina stjärnor till Terrierklubbens utställning i Skellefteå den 16 april det blir Kalle, Ettan och Pacha som ställs. Sen är jag så sugen ställa Pacha på en inoff i Kusamrk men jag måste bestämma mig idag....den är i slutet av mars..och jag vet ju inte hur jag är då i ryggen men i värsta fall skulle ju Tova kunna ställa han åt mig så jag tror jag anmäler honom iaf.   Hon kan ju de där så himlans bra så de fixar hon galant mitt lilla   

På måndag kommer älskade syster till mig och på tisdag blir jag ju inlagd...längtar så hemskt efter syrrans barn att fy, lilla Michelle och stora SamSam...hoppas jag får träffa dom snart min små älsklingar!   Tova och Teo längtar åxå så mkt efter dom.

Idag blir de att städa stora toan samt att trimma hund, hade ju beställt en ny trimkniv och testade den på Maya lite och jösses vad bra den var!   

Ska bli så roligt att trimma!

Klarade ju jägarexamen i tisdags åxå vilket kändes KANON skönt kan jag ju säga, nu är ett problem minder så nu skulle man ha skjutit upp sen åxå vilket blir nog svårt tror jag men roligt, man får väl öva på!   

Herre gud vad Lennart ska ha och göra med mig...haha! Nååja han är en duktig lärare så de ska nog gå bra.

Nä nu starta dagen...kram och trevlig helg på er alla!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marita Laine - 16 oktober 2012 14:18

Hade redan skrivit rejält mkt då allt bara försvann, kör en kortare version nu...Tovas dröm har varit att ställa Kalle officiellt och jag passade på att anmäla till Sundsvalls 2 dagars utställning då både terrierklubben och SKK hade samma helg, med o...

Av Marita Laine - 4 juli 2012 11:39

Ja vars nu den skall vara, har inte varit mkt värme här inte och inte har man tid att sitta här och blogga men gör ett litet inlägg i all hast. Oturen verkar följa med oss...Teo bröt ju sin vänstra arm när han föll från köksbänken och blev opererad...

Av Marita Laine - 24 april 2012 09:07


Ja de var ju ett tag sen jag skrev nått, och de har ju hunnit hända lite faktiskt både gott och ont. Jag har ju börja få problem med ryggen min och fick en tid till Umeå för att kolla upp detta och tyvärr har ju min opererande läkare slutat så jag ...

Av Marita Laine - 24 mars 2012 19:28

Ja som rubriken lyder så har denna dag inte varit som jag hade tänkt alls! Började dagen med ett oskyldigt samtal till Carro, efter många samtal till henne (för de bröts hela tiden) så blev de bestämt att vi skulle fara och hälsa på hos Missas uppf...

Av Marita Laine - 27 februari 2012 09:57

Jag jobbade på fredagkväll men var helt däckad då jag kom hem, hade feber så de blev till att stanna hemma på lördagen och försöka kurera sig. Känner mig bättre idag tack och lov och jag hoppas jag har fått gjort bort mitt nu för ett tag framöver. ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok =)

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards