Alla inlägg den 8 april 2011

Av Marita Laine - 8 april 2011 11:37

Ja då var det helg igen och vädret verkar vara kanon strålande   

Äntligen lite vår i luften tack och lov efter denna kalla vinter.

Igår var det lilla Vasaloppet här i byn och skolan var där och åkte så också mina små barn. Dom var så duktiga alla barn att oj oj, nästa vinter skall jag åxå åka skidor för det är ju så roligt.

Här först Tova in på upploppet....

  Sen Teo som åkte 2 varv...duktig kille behöver mkt motion...

Teo har så härlig stil då han åker....      

Ikväll är de pimpeltävling i Bredseleviken och tanken är väl att vi ska fara dit och fiska tyvärr så vaknade jag idag med sveriges onda hals samt en huvudvärk som inte var skoj, har preppat mig med alvedon nu så just nu i skrivandes stund så känns det okej bara de håller i sig.

Igår spelade Skellefteå AIK sin 2 finalmatch mot Färjestad och dom vann....så nu står det 1-1 bara hoppas SAIK tar detta nog för att Färjestad är bra...men hoppas kan man alltid.

Har trimmat på Kalle här hemma lite pö om pö och han är så fin..mattes   

Härligare hund finns inte, han är så himlans mysig och go denna hund att de är bara talet som fattas...Här en bild då han och Tova myser vilket han älskar, tolererar allt de barnen håller på och pysslar med honom.

  Sen lilleman..Pacha....han är ju för härlig med..här en bild med Jenny

  Annars då..jo ryggen läker på..har väldigt ont i höften där dom tog ben ifrån...samt att jag fortfarande har denna blödning just där så får väl se när den börjar ge med sig..snart hoppas jag......det tråkiga i allt är att jag inte har fått nå ersättning från FK som verkar hålla på slantarna, tydligen är inte en ryggoperation tillräckligt för att man ska få vara sjukskriven..   Men bara hoppas de kommer slantar snart...

Peder är  ute i skogen i Utter just nu så jag är hemma med barnen, dom sköter sig snygg än..båda är ju lite trotsiga så ibland ryker dom ihop...ska snart efter dom ätit lunch skicka ut dom i det härliga vädret..ska själv åxå försöka få mig ut en stund....

Nästa helg är det så off utställning i Skellefteå där 3 av mina diamanter skall visas..tur jag har bästa Carro där som hjälp...!   

Ja det var väl lite av vad som händer här hemma hos mig..ha en super trevlig helg allesammans!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok =)

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards