Alla inlägg den 22 april 2011

Av Marita Laine - 22 april 2011 12:40

Ja då var påsken här och inge skoterföre är det heller då de är väldigt lite snö ute men vad gör de när man är hos älskade syster och hennes undebara familj  

Iförigår var mor och far hit och myste med alla barn vilket uppskattades väldigt av alla barn!

Igår gjorde vi stan Haparanda/Torneå, köpte olja och filter ill min bil och så var Micke så underbart snäll och bytte detta på min bil! Tusen TACK för det!

Sen bar det av till skopunkten och köpa nya skor till alla mina barn, där e de ju billigt och alla 3 hittade sig nya fina skor samt att jag fann ett par svarta helt vanliga som man kan ha till allt.

Sen till Max och äta middag med kidsen och sen hem i de fina vädret. Barnen klädde ut sig till påskkärringar alla 3 små och drog så med Sussu runt och påska bland hennes vänner, bild på barnen kommer då vi kommer hem och jag får köra in på datorn. Med mig hit har jag Maya och Pacha så älskade killen Kalle är hemma med pappa, idag har dom farit ut i skogen i Utter och titta tll alla träd så jag tror Kalle njuter att ha lite kvalitéts tid med Peder...  

Idag har SUssu bakat och jag säger så här, det gick i et naffs, hann inte med så hade hon bakat jag vet inte hur många sorter...OCH jag har hunnit smaka av 2 sorter redan och jag lovar er att de var SUPER gott!!! Hon är bara bäst på att baka.

På söndag skall jag med Pacha till Kalix på inoff, var igår och köpte mig ett utställningskoppel för de hade jag ju så klart glömt, hade säkert fått låna av någon men man får aldrig för många sånna  

Nåja nu ska jag dra upp benen då Micke kommer med skurmoppen i högsta hugg! Vi andra siter i soffan och tittar på...nåja ha en bra och underbar påsk alla vänner!    

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok =)

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards