Alla inlägg den 3 juli 2011

Av Marita Laine - 3 juli 2011 09:04

Fantastiskt vad mkt man har att göra egentligen, man skulle kunna hålla på dygnet runt i ett par veckor iaf om man bara hade ork.

Förra veckan var lite stressig och jag tänkte att helgen skulle bli som lugn men de är som fullt upp, hundgård håller på att byggas till älskade Missa som idag är 7 veckor.

      Man längtar ju massor! Men en vecka kvar bara   Visst är hon söt!!!?!???!!

Maya håller på att vara enorm ska bli intressant se hur många som kommer ut ur henne! hon är på dygn 53 idag men ser sprick färdigt ut redan..stackars lilla gumman min! Gullans valpar har blivit stora nu, dom morrar och skäller som tusan när man kommer in i rummet, de låter ju så himlans gulligt!

Denna vecka har jag massor att göra...mer om allt de skriver jag om senare i veckan.

Idag hade jag vilja måla de 2 hundkojor som jag har på gården men iom att de regnade så mklt tidigare i veckan så är den ena lite fuktig så den måste torka upp först..hade ju hoppats på varmt och jätte sol idag då torkar de fort!

Nä nu ut med Gullan igen jag hör att hon gnäller...

Ha en härlig vecka!  

Av Marita Laine - 3 juli 2011 09:04

Fantastiskt vad mkt man har att göra egentligen, man skulle kunna hålla på dygnet runt i ett par veckor iaf om man bara hade ork.

Förra veckan var lite stressig och jag tänkte att helgen skulle bli som lugn men de är som fullt upp, hundgård håller på att byggas till älskade Missa som idag är 7 veckor.

      Man längtar ju massor! Men en vecka kvar bara   Visst är hon söt!!!?!???!!

Maya håller på att vara enorm ska bli intressant se hur många som kommer ut ur henne! hon är på dygn 53 idag men ser sprick färdigt ut redan..stackars lilla gumman min! Gullans valpar har blivit stora nu, dom morrar och skäller som tusan när man kommer in i rummet, de låter ju så himlans gulligt!

Denna vecka har jag massor att göra...mer om allt de skriver jag om senare i veckan.

Idag hade jag vilja måla de 2 hundkojor som jag har på gården men iom att de regnade så mklt tidigare i veckan så är den ena lite fuktig så den måste torka upp först..hade ju hoppats på varmt och jätte sol idag då torkar de fort!

Nä nu ut med Gullan igen jag hör att hon gnäller...

Ha en härlig vecka!  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok =)

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards