Alla inlägg den 9 juli 2011

Av Marita Laine - 9 juli 2011 17:30

Idag har jag varit på auktion och fyndat både ditt och datt, allt från mattor till hundkojorna till fin porsline och gud så kul de är att sitta och ropa in ting  

Syrran har varit här och myst hela veckan men just för en stund sen tog dom bilen hemåt vilket alltid är lika tråkigt för de blir ju så tyst när dom far, barnen har lekt, badat bråkat tjurats, hoppat ja you name it!

Valparna växer så de knakar...och Maya håll å spricka fortfarande hon har då blivit så tung nu att jag med min rygg inte orkar inte bära henne mer. Har ju som sagt var nått i ryggen som inte är som de ska tyvärr....tråkigt men men...skall prata med läkaren till veckan få höra vad han säger ang detta.

Skulle ha varit iväg och kikat på bössor åxå, de är ju roligt men när de blir återstår att se, på tisdag flyttar som sagt Missa hit men hon får väl följa matte och välja bössa  

Tja annars rullar saker och ting bara på i vanlig ordning, skulle behöva sätta igång och trimma lite samt fota så får väl se när jag får tid med detta....men nu ut och fixa lite igen...ha en härlig lördag!  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok =)

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards