Alla inlägg den 27 juli 2011

Av Marita Laine - 27 juli 2011 09:30

Äntligen lite sol så idag ska man ju försöka vara ute litegrann, har ju hållit på och sjåa här hemma lite varstans båder nere i ällaren och på övervåningen med städning. Tog tvättstugan häromdagen och rensade upp ordentligt med skrot samt att jag skurade golven med såpa...sen fortsatte jag i ett annat rum nere u källaren så nu är där åxå tomt och fint samt luktar såpa.

Igår tog jag mig ann projektet Tovas rum hon och kompis hade ju klippt alla barbies hår korta så de var ju barbie hår överallt! grymmade ungar!!

Så igår kväll blev jag ju klar med det och de tog som sagt hela dagen då man inte riktigt är fräsch i ryggen...nu skulle Teos rum ha fått sig en sväng åxå smat hallen uppe.

Valparna växer så de knakar, Gullans valpar är idag 7 veckor så jag har ringt och fått tid för vaccinering samt chipmärkning och besiktining till veckan för då ska en valp flytta  

Denna tik är kvar...Lilla vackra Kansa

  En härlig dam med attityd! Sen finns även hanar kvar! Så bara maila om ni vill ha mer bilder på de hundar som finns kvar.

Missa växer åxå så de knakar, hon har nu fått lite attityd hon med och är som en tuggerska...tuggar på allt och alla...

Hon skall åxå med till veterinären då vi misstänker hon har nått i pinkeriet då hon små pinkar HELA tiden! Pölen kan vara som en tumnagel stor och hon sätter sig 5-6 ggr efter varann och släpper några droppar i taget så de känns bäst att kolla upp henne åxå.

Nu längtar man ju tills man får bössan så man får fara och övningskjuta med den och se vad man köpt egentligen men de känns då som bra iaf.

Nä nu ska man dricka lite mera kaffe samt få i ungarna lite frukost för dom vaknade nu....

 Ha en underbar onsdag!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok =)

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards