Alla inlägg den 12 februari 2011

Av Marita Laine - 12 februari 2011 14:17

Ja då var det lördag och helg tack och lov är det fint väder ute så man kan tillbringa tiden ute.

Patte är utlånad till ett par i Umeå som vill testa om dom kan ha hunmd då kvinnan i huset är känslig mot vissa pälsdjur så vi håller tummarna för att hon klarar av att ha hund så kanske dom skaffar sig en underbar Jack Russell och Patte är då så otroligt underbar och fin på alla sätt och vis så på så sätt kan dom då inte bi förskräckta över att skaffa hund.

Kalle är hos en god vän och jag hoppas dom får sig ut i rävskogen snart så dom får skjuta fler rävar för honom så jag kan göra prov på han för killen är ju duktig. Vännen i fråga ville även ta med sig Kalle till söder då dom skulle dit och jaga vilket inte skall vara några större problem.

Nu har jag ju även änligen fått tid för min stelläggning av ryggen som kommer att bli den 9 mars, den 24 faberuari kommer jag bli inskriven och sen den 8 mars inlagd. Min älskade syster kommer att vara med mig där i 2 nätter och sen kommer familjen på besök under helgen. Skall bli så otroligt skönt att få detta gjort så kanske man kan börja sova om nätterna samt bli en snällare mamma...för utimellan är jag som en häxa för jag inte kan sova och all den smärta jag har i ryggen. Spännande som tusan är det men som sagt det ska bli så himlans skönt.

Jag och Monica kämpar på och är ute och går så ofta vi kan, kanske man kan bygga på grundkondisen litegrann, men jag får ju så ont efter med den smällen får man ju ta tur det finns smärtstillande.

Nåja detta var som en snabb uppdatering idag....


Sätter in en blid på underbara Pacha som jag samäger med Kennel Vitsudden

  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok =)

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards