Alla inlägg den 28 februari 2011

Av Marita Laine - 28 februari 2011 09:48

Från klarblå himmel och man blir ju bara glad av det , vilekt underbart väder vi har haft i helgen som har spenderats ute med många proemnader med Kalle och Maya dom bara älskar springa av sig efter skoterspåren man riktigt ser hur överlyckliga dom små liven är över solen som vi människor.

Annars då, ja det är stilla lugn jag kämpar på här hemma med allt vad jag orkar. Inväntar en trimsten som jag beställt på nätet och jag hoppas jag får den snart så jag hinner testa den innan op, sen har jag beställt tid för ögon och patella på Gullan som blir på torsdag så då hoppas vi på UA för sen blir de parning med JackMoon Neil Armstrong   

Ska även para Maya om allt går som de ska så det blir bäbisar här i huset vilket är så himlans roligt! Dom är ju så söta dom små korvarna.

Idag jobbar jag mitt sista pass..känns tråkigt som den men roligt då jag jobbar med Jossan då kan ju inte dagen eller kvällen bli mer än rolig!   

Nåja en snabb uppdatering här nui ta hand om min kottar samt få i dom lite lunch innan skola/dagis...

Ha en bra måndag!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok =)

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards