Alla inlägg den 23 februari 2011

Av Marita Laine - 23 februari 2011 12:00

Kvar exakt tills operationen, börjar vara lite nervöst men så himlans skönt när det väl är gjort så man får börja leva igen och framförallt SOVAAA!!!!   

Så himlans spännande, och i morrn blir jag inskriven och då följer snälla söta Jossan med mig till Umeå för att vara mitt stöd i livet tack snälla du för de!   

Idag blir det till att läsa läxan igen för jägarexamens provet närmar sig med stormsteg och jag har en hel del att nöta in...och hoppas bara man klara de för annars blir det att skriva igen...sen börjar vi ju med skyttet i maj   De om nått skall bli roligt!

Jag har ju inte skjutit nästan nått i mitt liv, provade midsommardagen förra året att skjuta med Carros bössa typ ca 20 skott och de är de enda jag har testat så våran lärare har en hel del att göra med mig...haha!   

Nä nu till läxboken då jag har en lite lugn stund över och sen skall lilla Ettan till Patrick och få bekanta sig med honom....det blir perffa!

Ha en   ig onsdag! Kram på er alla!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok =)

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards