Alla inlägg den 22 februari 2011

Av Marita Laine - 22 februari 2011 10:33

Nu har Ettan börjat löpa för första gången och jag har nog väntat in detta, och vilken surtant hon är denna dam....    Ettan tål inte Maya och Maya brukar aldrig mucka men nu hade hon så gärna vilja sätta Ettan på plats men de gick ju inte genom rastgårdsstängslet....men jööses vad dom lät hårda, sen så är Ettan super sur på Patte för han i sin tur tycker ju att hon luktar väldigt intressant men jäklar anamma han få inte komma nära och lukta så då e de bara Kalle kvar, och honom är hon lite skraj för då Kalle tog ner hon på jorden direkt...men man vill ju inte hon ska bli dräktig så då får dom vara skilda så nu har man 4 hundar på 3 ställen.   

Tur man har en underbar familj som hjälper till då de strular ihop, samt att jag har dom absolub BÄSTA underbaraste vännerna som ställer upp då det verkligen krisar!   Dom hjälper till och tar hand om mina vovvar då det riktigt strular till..Nu ska Patte till Kristian och hans sambo för att bekanta sig med dom mer för dom har lovat ta hand om honom då jag blir opererad, Tusen miljoner TACK för det! Sen skall Maya till ett par här i byn så tusen miljoners tack till Maude och Henry! Sen skall Patrick testa ha Ettan åt mig och även där vill jag TACKA honom för de! Ni är alla underbara! Vad skulle jag göra om jag inte hade er????? sen får vi se med Kalle om mattes diamant blir hemma med mig eller om Carro vill låna honom en sväng och vi kanske får hem Gullan och mysa med henne för nu håller det på att vara länge sen man fick rå om henne!   Hon är ju så mysig lill Gullis bullis!

Vädret idag är underbart, kallt i morse men nu har solen    kommit fram och det har blivit mildare, - 14 grader kan de bli bättre? Nä det kan de ju inte...helt fantastiskt.

Teo är hemma idag då han haft lite rännis samt Jenny är hemma på grund av samma orsak, hoppas dom tillfrisknar snart så alla mår fin fint igen.

Oj vad jag älskar denna blogg! det är så lättsam samt att de finns så otroligt många söta gubbar!!   

Nåja allt för denna gång jag ska ner och läsa för de kommande provet....ha en underbar tisdag!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok =)

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards